Campanie națională pentru Grădina Pădurii

Începutul anului 2021 ne-a adus în prim plan un nou produs de la Grădina Pădurii, fructele congelate, lansate în magazinele Lidl din România.

Servicii

– Strategie de promovare
– Concept creativ
– Realizare spot TV
– Social Media Campaign
– Online Advertising
– Social Media
– Influencer Marketing
– Media planning
– Media buying

Fructe congelate de la Grădina Pădurii

Lansarea noilor produse de la Grădina Pădurii în magazinele Lidl din România s-a făcut cu ajutorul unei campanii integrate de comunicare pe care am construit-o în jurul creativității preparatelor pe care le poți realiza cu fructele congelate: de la prăjituri gustoase care impresionează, la smoothie bowls sau smoothie drinks posibilitățile sunt nenumărate.

Secretul unei tarte cu vișine

Starul deserturilor cu fructe congelate de la Grădină Pădurii a fost tarta cu vișine – o rețetă simplă care pune în valoare dulcele-acrișor al vișinelor românești, congelate rapid.

Postări similare

Globencer Agency
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.