Nazzuro Aqua a lansat divizia pentru familli în cadrul Târgului Baby Boom Expo 2020, organizat în martie 2020, la ROMEXPO, București. Echipa Globencer a fost responsabilă de strategia de comunicare vizuală din cadrul târgului. Pentru Nazzuro Family am creat un concept prietenos, în culorile roz pudrat și baby blue însoțit de personajele animăluțe care au rolul de a face recipientele pentru păstrarea apei cât mai atractive pentru copii.
UN STAND CREAT SĂ IASĂ ÎN EVIDENȚĂ
Standul Nazzuro din cadrul Târgului Baby Boom Expo 2020, organizat la ROMEXPO a fost conceput pentru pune în evidență sistemele de purificare a apei, create special pentru familii.
Standul a fost construit pe mai multe zone: zona de hidratare, în care participanții la târg s-au putut servi cu apă proaspăt purificată, zona de prezentare a sistemelor, în care s-a observat felul în care este montat un aparat și cum funcționează acesta și zona de discuții, în care s-a realizat testarea apei și identificarea soluțiilor potrivite fiecărei familii.