GRĂDINA PĂDURII

100% NATURAL, 100% ROMÂNESC

Client

Grădina Pădurii

Sector

FMCG

Servicii

Packaging

National Campaign

TV Commercial

An

2020

O nouă gamă de produse Grădina Pădurii

Grădina Pădurii este un brand recunoscut pentru ciupercile proaspete și deshidratate pe care le comercializează, alături de alte fructe care cresc în flora spontană a României. În 2020, Grădina Pădurii a avut misiunea de a lansa o nouă gamă de produse: ciuperci și fructe de pădure congelate rapid. 

Pentru a putea ieși în evidență la raft, au apelat la serviciile Globencer pentru un packaging care să atragă atenția și să pună în valoare noile produse.

Construcția noilor ambalaje

Pornind de la culorile brandului Grădina Pădurii și a tagline-ului 100% natural, 100% românesc, am creat noile ambalaje folosind elemente naturale, aducând în prim plan produsul în starea lui naturală.

Pentru a putea crea un nou ambalaj modern, am utilizat culorile identității vizuale, logoul și fonturile cunoscute de clienții brandului Grădina Pădurii și am construit un design de ambalaj curat, lizibil și care iese în evidență la raft. Elementul principal de pe fiecare ambalaj este reprezentat de ciupercile sau fructele prezente în pachet.

Spot TV

Noua gamă de produse de la Grădina Pădurii cuprinde 7 sortimente: Hribi Cuburi Congelați, Hribi Întregi Congelați, Gălbiori Congelați, Mix de Ciuperci Congelat, Vișine fără Sâmburi Congelate, Afine de Pădure Congelate și Mure Congelate.

Pentru lansarea noilor sortimente congelate de la Grădina Pădurii am realizat un spot TV de promovare care a fost difuzat la nivel național pentru a marca noua listare la raft, în magazinele Lidl din întreaga țară. 

Offline & Outdoor

Aplicațiile identității vizuale pentru promovare produselor congelate de la Grădina Pădurii în mediul offline & outdoor.