SALONUL VINURILOR MILLÉSIME

FETEASCĂ NEAGRĂ

Client

Asociația pentru cultura și civilizația vinului Millésime

Sector

Cultural

Servicii

Creative Concept

Visual Identity

An

2020

Un soi simbol pentru România

Inspirați de istoria și povestea soiului Fetească Neagră, regăsit și în motivele tradiționale din folclorul românesc precum și de personalitățile feminine ale vinului românesc reprezentate de Maria Tănase și Iulia Scavo am creionat întreg conceputul în jurul acestor simboluri puternice care evocă rafinamentul unui pahar cu vin de Fetească Neagră.

Conceptul creativ

Cea de-a treia ediție a Salonului Vinurilor Millésime a avut ca protagonist vinul Fetească Neagră și a strâns în cadrul salonului numeroase vinuri de la producători autohtoni pentru a le prezenta publicului iubitor de artă a vinificației. Conceptul creativ al ediției Fetească Neagră a păstrat și continuat ideea unei reprezentări feminine prezente sub alte forme la edițiile precedente, care să surprindă profunzimea și esența experienței unui pahar de vin.

Un salon de vinuri renumit

Organizatorul evenimentului este Asociația pentru cultura și civilizația vinului Millésime, asociație înființată în Oradea, în anul 2010, de către dl. prof. Popa Dorin. Cetatea Oradea, un spațiu încărcat de istorie, găzduiește încă de la prima ediție, Salonul Vinurilor Millésime. Un eveniment dedicat iubitorilor de vin atât amatori, cât și pasionați de această arta și cultura vinului.