Clientul nostru, Asociația Caritas Eparhia Oradea, este un ONG care își desfășoară activitatea de peste 15 ani în sectorul serviciilor sociale din Oradea și județul Bihor. Programele și proiectele sociale pe care le-a implementat de-a lungul timpului au sprijinit comunitatea săracă formată în special din copii, vârstnici și persoane fără adăpost iar toate acestea au fost realizate cu ajutorul voluntarilor.
Cu ocazia împlinirii a 15 ani de la fondare, echipa Caritas Eparhial Oradea a simțit că e timpul pentru o transformare a identității sale care să se alinieze la obiectivele și planurile de viitor și care să îi susțină în comunicarea cu noua generație de tineri voluntari.
O identitate vizuală modernă
Urmând obiectivele strategice pentru următorii ani, am creat o nouă identitate vizuală pentru Caritas Eparhial Oradea.
Pornind de la simbolul internațional al mișcării caritabile Caritas și culorile reprezentative alb și roșu i-am oferit identității vizuale o notă modernă, ușor de înțeles, recunoscut și utilizat în toate mediile de comunicare ale organizației atât în online: website, social media, cât și în offline: cărți de vizită, broșuri, afișe, bannere, panouri publicitare.
Un site, modern și mobile friendly
Noua imagine Caritas Eparhial Oradea se observă cel mai bine în paginile noului site www.caritaseparhial.ro.
Designul modern, resposive pe orice tip de device: desktop, tabletă sau smartphone oferă utilizatorilor o experiență de navigare ușoară și atractivă fie că este vorba de voluntari, donatori, sponsori sau presă.
Site-ul a fost lansat la începutul pandemiei COVID-19 cu o funcție pusă la dispoziție de către Banca Transilvania: donații online sigure și rapide.